10 λόγοι για τους οποίους η ιστοσελίδα σας δεν έχει αρκετή επισκεψιμότητα

10 λόγοι για τους οποίους η ιστοσελίδα σας δεν έχει αρκετή επισκεψιμότητα

Μάρτιος 11, 2019 Νέα

Κάθε online επιχείρηση έχει ένα και μοναδικό στόχο: να αυξήσει τις πωλήσεις και το κέρδος της όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό επιτυγχάνεται με έναν απλό τρόπο: αυξάνοντας τη επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της. Δείτε το και έτσι, εάν έχετε μια ιστοσελίδα ή ένα e-shop αλλά δεν έχετε αρκετές επισκέψεις χρηστών, στην ουσία δεν πουλάτε, σπαταλάτε μάταια τον χρόνο και τα χρήματά σας. Που μπορεί να οφείλεται όμως αυτή η έλλειψη επισκεψιμότητας; Για να είμαστε ειλικρινείς, υπάρχουν αρκετοί λόγοι για αυτό. Σας παραθέτουμε τους 10 κυριότερους.

1. SEO με άσχετα keywords

Κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει ορισμένα keywords στα οποία πρέπει να στοχεύει για να κατατάσσεται αξιοπρεπώς στην Google. Εάν πουλάτε τηλεοράσεις και προωθείστε στην Google για συστήματα ήχου, δεν κερδίζετε απολύτως τίποτα. Επιπλέον, αν προσπαθήσετε να προωθηθείτε για ένα γενικό keyword (όπως η λέξη “Τηλεοράσεις”), θα παρατηρήσετε ότι είναι σχεδόν αδύνατο να καταταχθείτε σε μια αξιοπρεπή θέση ή ακόμα και να εμφανιστείτε σε μια οποιαδήποτε θέση, υπάρχει τρελός ανταγωνισμός. Πρέπει να επιλέξετε κάτι πιο συγκεκριμένο. Η έρευνα keyword είναι ένα ζωτικό μέρος του SEO για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Προσδιορίστε τι αναζητούν οι χρήστες στην Google και στοχεύστε στα κατάλληλα keywords.

2. Λάθος σύνδεσμοι

Μια άλλη πολύ κοινή αιτία που επηρεάζει την κίνηση στην ιστοσελίδα σας, είναι οι “χαμένοι” ή ελαττωματικοί σύνδεσμοι σε αυτή. Έχετε παρατηρήσει ποτέ κάποια σελίδα που επιστρέφει “Σφάλμα 404 – Η σελίδα δεν βρέθηκε”; Σε αυτή την περίπτωση, εντοπίστε πού βρίσκεται αυτή η σελίδα στον ιστότοπό σας. Μπορεί να την έχετε διαγράψει ή ίσως να έχετε αλλάξει τη διεύθυνση URL και να μην πραγματοποιήσατε διασύνδεση με ανακατεύθυνση. Κάτι τέτοιο μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια επισκέψεων και σίγουρα θα οδηγήσει σε μείωση της κίνησης.

3. Penalties από την Google

Τα penalties της Google είναι αρκετά σπάνια, αλλά δεν μπορούν να εξαλειφθούν από την εξίσωση. Αν έχετε προσπαθήσει να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας και έχετε πολλούς ύποπτους συνδέσμους σε αυτή, ή έχετε διπλό περιεχόμενο ή δεν σέβεστε γενικά τους κανόνες της Google, αυτή θα σας τιμωρήσει. Εάν η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας έχει πέσει απότομα ή αν ξεκινήσατε πρόσφατα και δεν μπορείτε να αποκτήσετε επισκέψεις, αυτή είναι ίσως μια αιτία.

4. Ταχύτητα φόρτωσης

Ρωτήστε τον οποιονδήποτε, και θα σας πει ότι οι σελίδες που αργούν να φορτώσουν, τους κάνουν να φύγουν από αυτές. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την διευκόλυνσή τους, αν τους καθυστερείτε με τον οποιονδήποτε τρόπο, πιθανότατα να χάσετε το ενδειαφέρον τους. Κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί για την μέγιστη δυνατή ταχύτητα φόρτωσης. Ακολουθούν ορισμένοι, πολύ γρήγοροι τρόποι για να γίνει αυτό:

  • Χρησιμοποιήστε εικόνες με φειδώ
  • Περιορίστε τα GIF και τα βίντεο
  • Διατηρήστε το κείμενο περιεκτικό και ουσιαστικό

Με απλά λόγια, εάν η ιστοσελίδα σας έχει πολλά να φορτώσει, θα χρειαστεί χρόνο. Πρέπει να βρείτε την ισορροπία μεταξύ του απαραίτητου και του επιπλέον περιεχομένου.

5. Αργός Server – φιλοξενία χαμηλής ποιότητας

Και εδώ, τα προβλήματα είναι αρκετά συνηθισμένα. Οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας μπορούν να επηρεαστούν σαφώς από την ποιότητα της επιλεγμένης φιλοξενίας σας. Ίσως η ιστοσελίδα σας να φορτώνει γρήγορα όταν δεν έχει κίνηση, αλλά τι γίνεται όταν μεγάλος αριθμός χρηστών την επισκέπτεται ταυτόχρονα; Για να έχετε ποιοτική φιλοξενία, βεβαιωθείτε ότι ο πάροχος που θα επιλέξετε χρησιμοποιεί servers με SSD δίσκους, με αρκετή υπολογιστική ισχύ και διαθέσιμη μνήμη, καθώς και ότι το uptime τους είναι εγγυημένο και σε υψηλά επίπεδα.

6. Θέματα πλοήγησης

Ο τρόπος με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα σας μπορεί να επηρεάσει την επισκεψιμότητα της. Εάν ο χρήστης δυσκολεύεται να βρει τις πληροφορίες που θέλει γρήγορα και εύκολα, σίγουρα θα φύγει. Προσπαθήστε να κάνετε την ιστοσελίδα σας όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρη, με μια απλή και καθαρή δομή. Πρέπει να μπορεί ο χρήστης να περιηγηθεί με ευκολία μέχρι και την τελευταία σελίδα. Κάτι τέτοιο λύνεται συνήθως με την τοποθέτηση μιας φόρμας αναζήτησης σε μια εύχρηστη περιοχή. Φροντίστε, να μην την κρύβετε, να μην κάνετε το εικονίδιο της αναζήτησης μικρό ή να παραμελείτε να το χρησιμοποιείτε εντελώς. Τοποθετήστε την φόρμα αναζήτησης σε εμφανές σημείο. Και μην ξεχνάτε ότι το περιεχόμενο και εδώ είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό. Εάν δεν εντοπίσει ενδιαφέρον περιεχόμενο στην ιστοσελίδας σας, ο χρήστης θα φύγει.

7. Σχεδιασμός μη φιλικός προς κινητά & tablets

Πάνω από το 70% της τρέχουσας κίνησης στο internet προέρχεται από κινητές συσκευές και περιμένουμε αυτόν τον αριθμό να αυξηθεί ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Μια ιστοσελίδα που δεν είναι βελτιστοποιημένη για κινητά θα έχει σαφείς ελλείψεις στην προσέλκυση επισκεπτών. Από την αρχή, η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι σχεδιασμένη για κινητά τηλέφωνα. Καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν πλέον κινητές συσκευές για να βρουν αυτό που ψάχνουν, η ιστοσελίδα σας μπορεί να θεωρηθεί ξεπερασμένη πολύ γρήγορα αν δεν είναι σχεδιασμένη για πρόσβαση από αυτές.

8. Έλλειψη προώθησης

Δεν μπορείτε να βρείτε μια ιστοσελίδα εάν δεν γνωρίζετε την ύπαρξή της. Δεν αρκεί να δημιουργήσουμε ένα πρότυπο δικτυακό τόπο εάν δεν τον προωθήσουμε και κατάλληλα. Η προώθηση στο διαδίκτυο – SEO είναι ο καλύτερος τρόπος για να φέρετε επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, ειδικά εάν αυτή είναι καινούργια. Αποτελεί έναν άκρως αποτελεσματικό τρόπο ανάπτυξης της επιχείρησής σας. Είτε πρόκειται για τοπική ανάπτυξη, είτε για ανάπτυξη που δημιουργείται από πληρωμένες διαφημίσεις, η ανάπτυξη εξακολουθεί να είναι ανάπτυξη. Αναζητήστε τρόπους για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας.

9. Φτωχό ή μη ελκυστικό περιεχόμενο

Εάν η ιστοσελίδα σας δεν έχει να προσφέρει κάτι στον επισκέπτη, αυτός θα φύγει και δύσκολα θα επιστρέψει πάλι για να την επισκεφθεί. Το φτωχό, άσχετο και μη ελκυστικό περιεχόμενο για τον χρήστη, αποτρέπει γρήγορα τους χρήστες να επισκεφθούν και να παραμείνουν στην ιστοσελίδα σας. Προσπαθήστε να μεγιστοποιήσετε την ελκυστικότητα του περιεχομένου μέσω τεχνικών copywriting – από άποψη κειμένου, συνδυάζοντας κείμενο με εικόνες και τεχνικές για τη δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου.

10. Εσφαλμένο indexing

Η ταξινόμηση (indexing) της ιστοσελίδας σας είναι η διαδικασία κατά την οποία η Google αποστέλλει crawlers σε αυτή για να διατρέξει όλες τις επιμέρους σελίδες της, να κατηγοριοποιήσει το περιεχόμενο, να ανακαλύψει τα εισερχόμενα και εξερχόμενα backlinks καθώς και τα εσωτερικά backlinks και να την τοποθετήσει εν τέλει στην μηχανή αναζήτησής της. Εάν το indexing δεν γίνει σωστά (είτε λόγω τεχνικών δυσκολιών είτε εξαιτίας λαθών που έγιναν από εσάς κατά την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας), η ιστοσελίδα σας δεν θα εμφανίζεται στην Google και συνεπώς δεν θα έχει επισκεψιμότητα. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας έχει βελτιστοποιηθεί σωστά και ότι έχει ενταχθεί σωστά στην Google.

Συμπεράσματα

Ας ελπίσουμε ότι δεν αντιμετωπίζετε κανένα από αυτά τα ζητήματα, αλλά έστω ένα από αυτά να ισχύει, προσπαθήστε να το λύσετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Το ίντερνετ προσφέρει άπειρες δυνατότητες για όλους μας και αξίζει να το εκμεταλλευτούμε. Ακόμα κι αν είστε ευχαριστημένοι με την τρέχουσα επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, μην επαναπαύεστε. Δοκιμάστε να διευρευνήσετε μερικά από αυτά τα θέματα και να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας όσο καλύτερα μπορείτε. Στο τέλος, ελπίζουμε ότι θα δείτε περαιτέρω ανάπτυξη, κάτι που όλοι το θέλουμε, έτσι δεν είναι;

 

Εσείς ακόμα ψάχνεστε;