Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Blog

Ο Οδηγός του ΣΕΒ βασίστηκε στην πρωτοβουλία της BusinessEurope και άλλων ευρωπαϊκών επιχειρηματικών οργανώσεων «Recommendations for a better presentation of information to consumers», και αποτελεί ένα χρηστικό εθελοντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με έρευνα του GR.EC.A, του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου με την συνεργασία των BestPrice, Google & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group.

Κάθε online επιχείρηση έχει ένα και μοναδικό στόχο: να αυξήσει τις πωλήσεις και το κέρδος της όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό επιτυγχάνεται με έναν απλό τρόπο: αυξάνοντας τη επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της.

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., διοργανώνει για έκτη χρονιά την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Ολοκληρώθηκε η ετήσια πανελλήνια έρευνα ηλεκτρονικού εμπορίου B-C που διεξήγαγε ο ΣΕΛΠΕ και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με την υποστήριξη του GRECA (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου).